חיים מילר: "הפעילות שלי הביאה המוני מתפללים לציון הרש"ש"

    מנדי אושר 2 Comment on חיים מילר: "הפעילות שלי הביאה המוני מתפללים לציון הרש"ש"
    הר הזיתים | ברקע: הר הבית צילום: שלום לביא
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההערכות והפעילות ב"הר הזיתים" הביאו להמוני מתפללים שלא חששו להגיע לתפילות בציון הרש"ש זי"ע ביום ההילולא ב"הר הזיתים", כך צויין בישיבת סיכום בלשכתו של יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" הרב חיים מילר. הנוכחים ציינו כי כך קורה גם בימי ההילולא שהיו לאחרונה ובפרט אצל הרה"ק רבי משה מרדכי מלעלוב זצוק"ל שלציונו הגיעו משעות ליל היארצייט ולמחרת במשך כל היום.

    חברים מחב' קדישא, הבבלים והבוכרים, בקשו שתמשך העבודה ויבוצעו בפועל ההבטחות שנתנו ליו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה"  ויושלמו כל התקנות המצלמות בכל ההר, בניית הגדרות והשערים, שיקום ושיפוץ כל המצבות, והעיקר לזרז את הקמת חדר הבקרה שממנו תהיה צפיה על כל הנעשה בהר במשך כל שעות היממה.

    לדברי מילר: "הנושא לא יורד מסדר היום, אך הבירוקרטיה וההחלטות לשחרור כספים במדינה זה חולה רעה, אך בס"ד הוא מקוה כי כל ההבטחות שרובם ככולם מופיעות בפרוטוקולים של ישיבות בוועדות הממשלה והכנסת שהוא השתתף בהן, יצאו אל הפועל בס"ד מהר ככל האפשר, כך גם שכל מי שרוצה, ומתי שירצה להגיע ל"הר הזיתים" יוכל לעשות זאת".

    הרב חיים מילר הודה למועצת בתי העלמין שהעמידה תחבורה להמונים שהגיעו לציון הרש"ש זי"ע, והיא שותפה לכל הפעילויות והעבודות בשטח "הר הזיתים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא יפה מצידכם שאינם מביאים תמונה מהישיבה הנודעת בלשכתו של יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה היקרים.
      אני לא יכול להכניס את השבת בלי התמונה היפה הזו של המוני משתתפי הישיבה בלשכה, שהודו, בירכו, שיבחו והיללו את היו"ר הנכבד, העושה לילות כימים וימים כלילות, למען ירושלים ותושביה בעיר הקודש והמקדש תובב"א.
      הרי אם הנוכחים הודו לו בצורה נרגשת, מפורטת ונרחבת, הרי שהיו שם עוד אנשים, כמו שכתוב בכתבה על "חברים מחב' קדישא, הבבלים והבוכרים", לפחות נהנה מלחזות בזיו פניהם של אותם חברים מהחברות קדישא של עיר הבירה והמקדש.
      אבל למרות זאת, הרב חיים מילר הוא אדם יקר באדם שיכול היה להיות ראש העיר הכי טוב לירושלים.